Tájékoztató panaszkezelésről

A panasznak nincs megkötött formája. Kétféle módon lehet panaszt tenni:

  • írásban
  • szóban

Írásbeli panasz esetén az alábbi lehetőségek közül választhat a panasztevő:

  • kézzel írott,
  • géppel írott,
  • MNB által rendszeresített „Fogyasztói panasz” nyomtatványon (ez a nyomtatvány letölthető a weblapunkról a „Letölthető nyomtatványok” címszó alatt vagy www.mnb.hu oldaláról)

Ez történhet:

  • postai úton - a pénztár levelezési címe: 2400 Dunaújváros, Vasmű tér 1-3.
  • személyesen a Pénztár helyiségében - a pénztár székhelye: 2400 Dunaújváros, Építők útja 2.
  • más által átadott irat útján
  • Telefaxon, de csak ha aláírta a panasztevő - faxszám: 25/500-637
  • E-mailben - e-mail cím: kapcsolat@gyongy.dunaferr.hu

Szóbeli panasz esetén két lehetőség közül választhat a panasztevő:

  • a pénztár ügyfélszolgálatán mondja el panaszát, melyről jegyzőkönyvet veszünk fel,
  • hangrögzítős telefonos vonalunkat felhívva mondhatja el a panaszát, melynek száma: 25/500-638

Mindkét esetben kivizsgálásra kerül a panasz és írásban kapja meg a pénztár válaszát a panasztevő, mely választ a megadott lakcímre küldjük.

A „Szabályzatok, tájékoztatók, aktualitások” címszó alatt a weblapunkon mindig megtalálható az aktuális Ügyfélszolgálati, fogyasztóvédelmi és panaszkezelési szabályzat, ahol bővebben olvashat a panaszkezelésről.

 

Frissítve: 2017.08.10.

 

 

Copyright © 2017 - Gyöngyház Önkéntes Nyugdíjpénztár